dimecres, 13 de febrer del 2013

secret beach

M'he comprat un barret per tapar-me una mica del sol roent...

 
Vaig a una platja que m'ha ensenyat el Michael el meu professor de surf, que és diu la secret beach i realment no hi ha cap cartell, ho has de saber. Aparco i avanço per un caminet entre el bosc.
 
 
Això promet
 
 
 
Ohhh!
 
 
Fa un vent de mil dimonis però
 
 
 
dono una volta i me'n vaig
 
 
ara fa pujada
 
 
els encanyisats aquí son de canya de bambú, que bonics!
 
 
una casa al costat del camí de tornada
 
 
Una esglèsiua cristiana que en un cartell t'invita a entrar per resar i meditar, jo entro i medito, s'està bé.
 
 
una botiga bonica que t'invita a comprar, jo entro i no compro res, tinc molt temps encara...
 
 
surto de comprar d'uns grans magatzems i al davant dol cotxe, en el pàrking, veig una família de chicken
 
 
Tenen una roca foradada que el mar la converteix en surtidor, i en fan publicitat per tota la illa, a Sant Pol també en tenim una i no fem tan escàndol.