dilluns, 4 de febrer del 2013

He descobert que tinc la selva tropical al costat de casa i avui hi he anat a correr, és acollonant, demà hi tornaré a fer fotos.

Demà començo les classes de surf amb un professor voluntari que he trobat, que té 50 anys i sembla que en tingui 70.

 
Hem anat a casa de la seva germana que té una casa preciosa!
 
 
Bambus més alts que pins
 
 
 
El meu profe de surf el Michel
 
 
la seva germana la Carol
 
 
la meva amiga  Carolina
 
 
 
una noia molt exòtica from Spain! ho troben estranyíssim que algú de España corri per allà, em troben exòtica.
 
 
Hem anat a dinar a un bar preciós
 
 
i que deixen noveles a la gent per llegir!
 
 
Al vespre he anat a casa d'una altra amiga, (no paro!) que té una filla i un net!
 
 
Hem anat a una platja preciosa! 
La meva amiga Lynne
 
 
La seva filla i el seu net
 
 
 
 
i de tornada cap a casa m'he perdut i en comptes d'estar 1/2 hora conduïnt he estat més d'1 hora donant voltes, que vols fer-hi!